Friday, July 01, 2011

三十會

中產復出投筆從戎
2011年7月1日 蘋果日報

香港有一群相當理性、從不輕言抗爭的中產,三十會的成員王兼揚是其中一人。 03年及 04年的 7.1、 05年 12月的反政改方案,他都有上街,但之後退下火線,退守在報章論壇版論政。但來到今天,眼見政府亂派錢、亂推替補機制、強推國民教育、懶理樓價狂升……王 兼揚深感再多的討論,也是對牛彈琴,唯今之計,只有「投筆從戎」,上街怒吼。 「以前我仲信理性分析會有作用,但去到呢一刻,我覺得經已唔係同政府 觀點與角度唔同嘅問題,而係去到一個正義與邪惡嘅交戰!」王兼揚說,這股怒氣,是一點一滴累積來的。大約在強拆天星、皇后開始,到去年初的反高鐵,他已覺 曾班子不聽民意,但那時候,他還是沒站出來,「好似高鐵,我覺得起亦無妨,但係你做乜唔聽專業人士意見,係要起喺西九?」

寫評論對牛彈琴感心灰

直至今年初,政府變本加厲,財政預算案無章法可言、替補機制反智,「我要求好低,我個女 3歲,我唔可以同佢解釋到,林局長(政制及內地事務局局長林瑞麟)嘅言論有乜邏輯可言」。洗腦式國民教育殺到埋身,「啲教材一面倒,點放心畀個女讀?」樓 價飆升,政府說起居屋要等七年,「畀 1,000個置安心單位出嚟,可以影響到個樓市咩?咪講笑啦,根本係 lip service(口惠而實不至)」。

三十會是個理性論政的組織,會長李律仁有擔任公職、成員莫宜端是政治助理,王兼揚自 03年以來,寫了過百篇評論文章,但至今只覺越寫越心灰意冷,因這政府越來越反智、蠻不講理,寫得再多,也只是對牛彈琴。今年 7.1,他決定要「投筆從戎」,走上行動抗爭之路,身邊許多朋友,都對政府相當不滿。

「我唔知佢哋會唔會上街,如果唔上街,我只會演繹成佢哋係完全死心。」但他深信,上街有用,「只要好多人一起去表達憤怒,個政府就算冇咗廉恥,但始終係會膽怯,唔敢再亂嚟」。

No comments: